Tipitina
Tim Feeny reveals himself and his intentions to Desautel when he finds out that she's throwing an unauthorized benefit for Gigi's. Delmond Lambreaux parts ways with the powers that be. Toni Bernette sees hope that Joey Abreu's killer may be prosecuted.