Death in Santa Barbara
When Jarrod Davidson is gunned down in the doorway of his Santa Barbara apartment, the community fears there's an assassin on the loose. But as detectives dig deeper into Jarrod's past, they find out this California boy got mixed up with the wrong crowd.