Murdaugh Murders: Deadly Dynasty
The ongoing Murdaugh family saga exposes murders, a suspicious death and a complex labyrinth of corruption. Never-before-seen video footage reveals a deadly boat ride that spurs the toppling of a powerful dynasty.