He Asked Me To Be His Hitman
When Roger’s best friend, Bob Duke, asks for a ‘favor’, he thinks Bob is venting. When he asks again, Roger worries for Bob’s wife and son. Then, an ‘accident’ occurs, and Roger knows his friend is a killer. Now, he must stop Bob before he strikes again.