Dancing on Her Grave
Jason Griffith is a dancer who moves to the bright lights of Las Vegas, Nevada, landing a choice role in the Cirque du Soleil show. But, when he meets dancer Debbie Narvaez in Luxor's Fantasy show, sexual appetite leads these dancers down a horrific path.