Robert and Big, Bad Bosco
Robert continues his father’s legacy as he faces off with Bosco, the most aggressive croc at the zoo. Bindi lends a hand when Claire the koala needs critical eye surgery, and Forest attempts to break the record for the World’s Tallest Giraffe.