Backyard Croc Rescue
It’s a monumental day for the zoo as they welcome four Sumatran elephants. Robert rescues a crocodile from a suburban backyard before he and Terri secretly try to guess the gender of Bindi’s baby, but Bindi and Chandler have their own surprise in store.