Mike and Elvis head to Bathurst to engage in the ultimate Aussie showdown: Ford versus Holden. Pinning their allegiance to a Ford XR8, they hope to outpace the Holden GTS in a high-stakes straight line race at the iconic Mount Panorama circuit.