Mini - UK
In their most ambitious endeavour yet, Mike and Elvis set out to build a tribute to Paddy Hopkirk's winning 1964 Mini Cooper. Can they conquer the formidable Col De Turini roads in Monte Carlo and cross the illustrious finish line in Monaco?