Dedication
In the Winter premiere, the fleet reels from the loss of Summer Bay deck boss Nick McGlashan. Wizard and Cornelia launch early into a massive Arctic storm. Johnathan can't see eye-to-eye with an old friend and shocking news forces Sig to change his plans.