Wicked Game
Josh and Casey follow a blind tip from an unknown fisherman into uncharted waters. Johnathan fears for the worst when Freddy lands in the icy Bering Sea. On the Wizard, Captain Keith tempts fate, risking thousands in crab gear right at the ice edge.