Tribal
All hell breaks loose as Chayton and an army of Redbones invade Banshee, looking to avenge Tommy's death at the hands of Raven. Holed up in the Cadi with Lucas and his deputies, Proctor is frustrated by his inability to attend to his ailing mother.