Snakes and Whatnot
As Lucas and Carrie case the tunnels under Camp Genoa, Proctor and Rebecca get in a territorial faceoff with two rival drug suppliers and, later, are threatened by a pair of Chayton's thugs. Carrie tries to end a relationship with Colonel Douglas Stowe.