The Rothman Disintegration
Kai universitete atsilaisvina kampinis kabinetas, Sheldonas turi dėl jo varžytis su savo priešu Barriu Kripke. Tuo metu asmeninė dovana iš Amy verčia Penny jaustis nejaukiai.