The Friendship Contraction
Sheldono savanaudiški reikalavimai priverčia Leonardą persvarstyti jų draugystę. Tuo metu Howardas bando išsirinkti savo astronauto pravardę. Vaidina kviestinė žvaigždė, NASA astronautas MIKE MASSIMINO.