Do You Know How to Dispose of a Body?
Eve is reeling from her act of violence against Villanelle and doesn't know whether she is alive or dead. A paranoid and severely injured Villanelle manages to get herself to the hospital for treatment. Carolyn approaches Eve with an opportunity.