The Fate of the Furious
The eighth exhilarating film in the series finds Dom Toretto forced to turn his back on his family by a notorious cyberterrorist.
For Dom Toretto (Vin Diesel), life has always been about family...until he's forced to turn his back on his high-octane clan in this eighth film in the "Fast & the Furious" series.