Force Majeure
As a typhoon rocks the Bering Sea, the Summer Bay suffers a collision. Sig gambles all his pots in one spot, while Casey takes a scientific approach to finding the elusive Bairdi crab. John and Josh rush a pit stop to get the Time Bandit back in the hunt.