Extreme Arctic
As a polar vortex storm slams the Cornelia Marie in the far north, Josh navigates the biggest seas of his career while Casey performs emergency surgery. A catastrophic collapse of the Northwestern's crane leaves Sig and Mandy with no way to haul pots.