Mahmoud crosses a line with Nicole. Gabe confronts his sister, Monica. Jen reveals that she may have slipped her number to someone in the studio. An ex threatens Daniele and Yohan's marriage. The cast picks sides in Kris and Jeymi's relationship drama.