The Glow Soon Becomes Ashes
Kris and Jeymi blame each other for their problems. Gabe's sister pushes for a prenup. Jen and her friends hatch a risky plan. Daniele reunites with a former flame. Nicole's patience with life in Egypt wears thin. Oussama's true intentions are revealed.