Let Them Eat Cake
Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre whisk the finalists away to Ladurée, where they sample Julien Alvarez's macarons. Then, the bakers use what they've learned to create a three-course dessert tasting menu in hopes of being named the next baking master!