Sugar, Spice and Everything...
Everything is sweeter in Paris as Stephanie Boswell and Ludo Lefebvre challenge the bakers to create iconic petit fours. After a lesson in caramel from Monsieur Caramel himself, the bakers apply what they've learned to a twist on a classic caramel treat.