Little Red Rockcrawler
Fred and Dave demonstrate how to build a rockcrawling truck in the driveway, using a low-buck Mazda 4x4. The build gets out of hand fast, and soon they are swapping one-ton axles under the little truck to spin big 40-inch tires.