Tube Sock the Floating Jeep
Fred and Dave have driven their 1997 Jeep Wrangler Tube Sock underwater, but now they want to make it float. The little Jeep gets 24 tires looking for enough buoyancy to float on the Susquehanna River and drag race a paddleboat.