D & DD/Ham Hocks n' Arm Locks
Dee Dee plays Monsters and Mazes with Dexter and his friends. Against Dexter's wishes, she is made the game master! Then, while on a road trip, Dad gets himself into an arm wrestling contest with a guy named Earl.