When Dexter's brain transplant experiment goes awry, his brain is switched with that of a mouse. Then, Mom and Dad take Dexter and Dee Dee to Chubby Cheese's, a family fun restaurant. Finally, Dee Dee brings one of Dexter's robots to life.