Bering Sea Gut Check
As competition heats up on the King Crab grounds, Jake's next move puts him at odds with Capt. Sig. Wild Bill battles heavy seas and side effects, while Sophia "Bob" Nielsen attempts to pop in a deckhand's dislocated hip to avoid a steam back to town.