Out Cold
As Keith fights for his life at Anchorage General, Sig helps his brother Monte to get back on the crab. Aboard the Titan Explorer, Jake's deckhand is knocked out by 900 pounds of swinging steel. Rick's new engineer crosses a line he can't come back from.