Meet Your Mash
Host Alex Guarnaschelli sets up a desert stakeout at Bashas' in Gilbert, AZ. The competing chefs make it Mediterranean before mashing up classics, parking lot-style. The finale is sweet, saucy and focused on just five ingredients.