Parking Lot Picnic
It's a Sin City stakeout as four chefs up the ante at Smith's in Las Vegas, NV. One chef must turn savory into sweet for their breakfast dish. Then it's a picnic in a parking lot before the chefs bring the heat to hit the jackpot.