Under Siege / Where’s Chynna?
When a shooting spree turns deadly in Natchez, Mississippi, detectives turn to city-run cameras to identify suspects. And in Utah, a missing person’s case becomes a murder investigation, and police rely on a Real Time Crime Center to find the killer.