Tailgate Terror / Rap Sheet
Surveillance cameras in Toledo, Ohio, capture a drive-by shooting that rips a family apart when a 3-year-old boy dies. And in Jonesville, Louisiana, a nightclub shooting of a police officer’s son leads to a manhunt across state lines.