Kadish Para Un Bar Mitzvah
Walter and Sandra organized their son Ariel's Bar-Mitzvah. Sandra is into it the most, but the arrival of grandpa Saúl brings surprises for everyone, including Sandra, who will not allow anyone to ruin what she has been planning for so long.