Carancho
A corrupt lawyer and an addicted paramedic get caught up in the underworld of accidents and insurance frauds in Buenos Aires.
Ricardo Darín and Martina Gusmán are Sosa and Luján, a corrupt lawyer and an addicted paramedic who get caught up in the underworld of accidents and insurance frauds in Buenos Aires, where love and redemption seem to be impossible.