Dancing in the Lunar Lights
Jack gets one step closer to turning Ozzy and Sharon into believers as they watch compelling evidence of ghostly children, alien activity and the Fresno nightcrawlers. Plus, the Osbournes slap on their tinfoil hats for a lunar conspiracy theory.