Lost in Space
Jack takes Sharon and Ozzy on a journey that is out of this world as he tries to convince them that cats can see ghosts and Canada has its own Loch Ness Monster. Plus, the Osbournes dust off their tinfoil hats to debate the 1969 moon landing.