Worst Nap Ever
It's nap time and all the Power Rockers calmly nod off. The problem is that Carlos won't stop snoring and Wat can't get a wink of sleep. Wat then goes on a mission to silence Carlos' snores only for Fuz and Myo to have other ideas.