Three Little Rockers
Rainbow Daycare is putting on a musical: The Three Little Pigs. Wat, Carlos and Myo are playing three musically-gifted little pigs who are preyed on by Fuz as the ferocious wolf. The three little pigs need to to come up with a way to tame the wolf.