Felon Fantasy
Cheryl stuns mom with bombshell about felon fiancé. Lacey risks all for Shane’s release. Andrea freaks when Lamondre blows up. Angela panics Tony may not show. Lizzy’s sister warns her about bad-boy Daniel. Vince learns shocking truth about Amber.