Truth & Consequences
Tempers flare when Lacey’s fiancé faces her new lover. Tommy interrogates Tony when Angela risks all at Tony’s release. Glorietta & Alex’s dinner date disaster. Kathy warns Amber about her risky con. Daniel surprises Lizzy.