Just a Snitch
Sara and Shawn's wedding sparks drama, while Destinie faces an emergency. Chazz wants Branwin to come clean. Kayla snoops on Kevin and Tiffany's date. Lindsey gets shocking news from her lawyer. Puppy's revelation stuns Eric. Ray has reservations.