Red Flags
Sara faces off with Destinie. Brittany loses it when she confronts Marcelino. Amber reunites with Puppy. Britney & Ray make it official. Chance receives news about Tayler's baby. Branwin reconnects with an old flame. Daonte gets a surprise visit.