While Kat's Away, Aubry Will Play
When Kat finds out she must travel back to New York City to help promote her new fragrance line, she brings in tattoo artist Dan Smith to help out in the busy shop. Meanwhile, Aubry's antics wear shop manager Adrienne Ironside down as the work piles up.