Tick, Tock, Biological Clock
Aubry's efforts to fit in have been causing tension in the shop, so Kat calls on everyone to make her feel welcome. In her own attempt to reach out, Kat sets Aubry up on a blind date with a good friend, and Aubry drops the "I want a baby" bomb.