Candidate Johnny/Air Bravo/Johnny B. Badd
Johnny decides to run against Carl for Assistant Litter Commissioners. Then, Suzy's friend gets Johnny a job as towel boy on his basketball team. Finally, Suzy, Mama and Carl form a band and Johnny tries to horn in on the action.