Lodge Brother Johnny/Chain Gang Johnny/Lumberjack johnny
Johnny joins a tournament and Carl agrees to supply him with hi-tech gear. Then, after being arrested, Johnny and Carl are shackled together and sent to prison. Finally, Johnny joins a lumberjack contest so he can get the winner's kiss.