Dad's Midwest Concert
Molly Yeh's dad is in town to play a clarinet concert, and she makes him an Asian-inspired lunch of Sugar-Coated Pork Buns and Drunken Cucumber Noodles. She whips up Matcha Mochi Donuts for a sweet treat after the performance.