Farm Fry Dinner
Molly Yeh is having a fry-out on the farm, and things are getting deliciously crispy! She makes juicy Buttermilk Fried Chicken, a Roasted Broccoli and Grape Salad, colorful Harissa Carrots and Almond Tarts with a sweet Raspberry Glaze for dessert.