The Myth of St. Ignatius
TAPS and Tory Belleci descend on a small Washington town, where chilling spirits haunt the hallways of an abandoned hospital. The building harbors the dark energy of illness, death and a tragic scandal, putting plans to turn it into a hotel at risk.